Няма по-голяма любов от тази - да положи някой живота си за своите приятели.
(Евангелие от Иоана, гл 15, стих 13)

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Просто – подхождайте сериозно!

Просто – подхождайте сериозно!

(Just take it seriously - to be healed!)


Дори и да е болен от много тежка форма на рак, дори и са го отписали като безнадежден вече – нека човек просто да подходи СЕРИОЗНО – и с Божия помощ ще се излекува!



i-110507-002_Fr-John_TO_Acc-Vasiliadis:

Много хора, страдащи от тази болест, са ми писали писма – на много аз съм писал писма. Това, с което се сблъсквам е едно убийственно незнание на хората, че
РАКЪТ Е НАПЪЛНО ИЗЛЕЧИМА БОЛЕСТ !

Убиецът „Обществено мнение” (или – „Общоприетото”) – е един кръвожаден идол, подобен на Молох или Ваал, който и тук взима човешки жертви!

Заблудени от –
а) общественото мнение (общоприетото) и
б) отчаянието идващо от многото безрезултатно търсене лекарство което да „помага” за рака, хората униват, отчайват се и започват да вярват че рак – това означава безнадеждност = осъденост = смърт
По този начин те или не знаят или пък се съмняват че ракът всъщност е напълно излечима болест!

Ето защо тези хора умират всъщност не от рак, а от дезинформация
След като лекарство против рак вече има - това означава:
- Хората не умират от рак повече!
- Хората умират вече - а) от липса на информация и б) от убийствени съвети!

Терапията, за която говорим, действително е едно лечение което не просто „помага” – никак не я обичам тази дума, защото в нея прозира едно скрито залъгване от рода на „абе, малко по-дълго ще живееш с малко по-леки болки...” Не за това говорим! Истината е че: това е една терапия, която Господ я е дарувал на хората за да ПОБЕЖДАВАТ с нея рака! – терапия която с Божия помощ напълно ЩЕ ИЗЛЕКУВА човека от тази болест!

Но когато хората са заразени от неверна представа или от маловерие - те не подхождат достатъчно сериозно към лечението – и тогава те страдат повече от собствената неверна представа и маловерие, отколкото от самата болест рак!

Заради Божията милост човек ще се излекува, даже въпреки неверната си представа и маловерието си – трябва просто ДА ПОДХОДИ СЕРИОЗНО И ДА СПАЗВА СТРИКТНО УКАЗАНИЯТА!

Не става дума за един или двама щастливци! Не! Десетки хиляди хора се лекуват по този начин – и то не само от рак, но и от много други тежки болести, от всички видове алергия, от алкохолизъм...

Първоначално пишех писма, уверявайки хората в действенността на Терапията и стараейки се да ги убедя просто да подходят сериозно – и толкоз. А сега реших че по-просто е да им давам да четат кореспонденция с излекували се.

Ето тук представям един такъв случай – Господ ми изпрати този случай като Пасхален подарък за ВеликДен – за Светлото Възкресение Христово. Слава Богу за всичко!

Обърнете внимание с каква изненада реагира бившият раково болен (от много тежка и мъчителна форма на рак) когато разбира че е излекуван!

_______

ЗАБЕЛЕЖКА: В тази публикация умишлено няма да слагам никакви картинки – просто четете сериозно и не се разсейвайте! Нищо че заедно с кореспонденцията излиза малко дългичка – успех в четенето!

_______


(От архива на отец Иоан.)
i-110119-001 - Assen Zlatarov

Имаше рак на простатата с разсейки в костите. ИЗЛЕКУВАН – Слава Богу!

From: F.John Vasilevski <f.john.gr@gmail.com>
To: assen_zlatarov_.............
Sent: Tue, February 1, 2011 5:48:28 PM
Subject:

Здравейте Асене!

Надя ми препрати Вашето писмо. Забавих се един ден с отговора, простете.
Надявам се за това време тя също така да Ви е обяснила защо всичките
писма на тази тема ги препраща към мен.

Уточнявам за да не възникне недоразумение: Самият аз  не съм лекар,
нито лекувам, а просто споделям натрупан опит. А също така на хората,
които се нуждая от това и се обръщат към мен, давам различни Духовни
съвети. А това вече е не само моя работа, но е и мое задължение, мое
служение. Просто защото съм Православен Свещеник. Името ми е отец
Иоан.

Именно поради самия факт че съм Свещеник, се налага често да се
сблъсквам с човешкото страдание. Затова самото служение на Господа,
както и естественото състрадание към хората, така непринудено развиха
нещата в моя живот, че аз от доста време на когото успея помагам да се
справи с различни страдания, с недъзи, с Божия помощ да побеждава
болести. Дори и само воденето на живот, близък до естествения, вече
само по себе си се явява една много резултатна форма на справяне с
болести, страдания, недъзи – не сте ли съгласен?

Някой може да запита: а откъде имам познанията? Отговорът е прост:
Това че съм Православен Свещеник не само че не ми пречи да изследвам,
да се занимавам с наука, но нещо повече – винаги съм го правил, то е
неотделна част от живота ми още от студентските ми години а и преди
това. Впрочем с това не правя изключение – например бащата на науката
Генетика е Грегор Мендел – Чешки Православен монах. Не знам дали
знаете това?

Хайде сега по-конкретно на темата:

1. Идете на този сайт http://cancer-bg.blogspot.com/ - и прочетете
внимателно всичко. Би трябвало да намерите отговор на всичките си
въпроси. Там ще намерите също линк по който да изтеглите сканираната книга
на Шевченко. Едно уточнение: книгата е на Руски! Не знам кога бих
могъл да я преведа на Български и досега не съм срещнал доброволец
който да ми помогне в това отношение. Искрено се надявам Руският език
да не е препятствие за вас.

Книгата ще изтеглите безплатно – не мислете за пари, нито ние
продаваме нещо нито пък знаем къде се купува. Даром имаме от
Всемилостивия Господ и от добросърдечни близки хора – даром и помагаме
на всеки страдащ който по този начин също като Вас ни става близък.
Започнете лечението още днес без никакво съмнение – и с Божия помощ
вие
ще се излекувате.

2. Тук искам нещо важно да уточня: на мен по принцип не ми харесват
изрази от рода на „помага” – това помага онова помага, тоя лечител
помага... Мен ме интересуват не съмнителни или половинчати резултати,
а - побеждаващото действие!

Ето защо бих искал писаното в това писмо - именно в тази светлина да
го разбирате! За да ви подкрепя в това отношение и да ви предпазя от
евентуално маловерие - ето тук Ви давам един линк от който можете да
изтеглите файл с НЯКОИ от писмата до Шевченко от десетки хиляди хора,
които СА СЕ ИЗЛЕКУВАЛИ по неговата методология! Отбележете: тук са
само НЯКОИ от тези писма (!) защото всичките да се публикуват е
невъзможно! Ето линка: http://depositfiles.com/files/jpzs8dxz4

Отбележете също и това: при тази терапия изцяло отхвърляме и думите и
мисълта „късно е”! Вие ще прочетете от писмата: даже и хора в много
напреднал стадий, даже и такива които лекарите съвсем са ги
изоставили, направо ги хвърлили в ръцете на отчаянието „остава му не
повече от седмица-две” – даже и те са се захващали решително с борба
против болестта и с Божия помощ са побеждавали! Сега са живи и здрави
– и прославят Господа! Има множество такива писма. Моля, не забравяйте
това!

Още едно уточнение: както казах, всички линкове които ви давам са
безплатни и материалите се изтеглят лесно. Но ако срещнете някакво
затруднение – моля нито секунда не се колебайте - веднага ми пишете за
да окажа съдействие.

3. Един чисто технически въпрос. Нерядко ме питат откъде да си набавят нерафинирано слънчогледово масло, понеже то липсвало в магазините. Но там е работата, че аз не живея в България. Знам как да се набави само в страната в която живея.


При все това ако срещате затруднения – пишете ми за да опитам да помогна. Когато търсите – имайте предвид важното е олиото наистина да не е рафинирано, нито да е преминало топлинна обработка – иначе си губи лечебните свойства.

Пишете ми, че страдате от рак на простата с метастази в костите и сте
на 53 години. По-млад сте от мене – и крепки момчета като нас трябва и
за други да са източник на бодрост и въодушевление! И вярвам че и вие
така мислите!

Искам да ви уверя, че тази терапия се отнася за всеки вид ракови
заболявания – в това число и за вашето. Най-същественното и по мое
мнение най-изумителното на тази терапия, е че тя действува
ИЗБИРАТЕЛНО! Няма друго такова лекарство, няма друга такава терапия:
раковите (болните) клетки ги унищожава а здравите ги оздравява. И
действува всеоздравително и всеочистващо на целия организъм. А това е
много важно!

Бащата на Медицината Хипократ (464-370 преди Христа) казва: „Болестта
идва когато тялото като система е токсично и загубило баланс. Тялото
трябва да се лекува като цяло, а не като съвкупност от части”

Точно така тази терапия действува върху ВСЕКИ вид раково заболяване, а
също така – и профилактично въздействува върху целия организъм когато
той е предразположен към генериране на ракови клетки. Това се отнася
например за мен, за моя организъм, като генов наследник на майка ми,
която с Божия помощ победи рака. Аз пък използувам тази терапия в
нейния профилактичен вариант и по този начин с Божия помощ се изцерих
от пролетна алергия, ако знаете какво е това бедствие и какъв тормоз
е. За мен това е вече минало, история. Освен против рака, тази терапия
цери всякакъв вид алергии.

Във Вашето писмо не чета безпокойство – каквото нерядко срещам в писма
на тази тема, макар че едно такова безпокойство е напълно разбираемо –
НО! У Вас не го забелязвам и това много ме радва! – Кратко писмо,
просто и ясно писмо. Чудесно! Защото това, с което никак не се
съгласявам, е - ако се е загнездило в сърцето на човека някакво скрито
(понякога дори и от самия него!) чувство на осъденост! Това е
погрешно! Това трябва да се изгони! Но доколкото разбирам от Вашия
бодър тон, такова нещо при Вас няма – и слава Богу!
Подчертавам: това е много важно!

И тъкмо затова, основавайки се на моя опит, искам да Ви уверя в следното:

- От този момент Вие преставате да търсите -
защото сте НАМЕРИЛ (!) и затова започвате своя Победен поход срещу
болестта(!) - а самата болест е осъдена! Болестта е осъдената - а не
Вие! Запомнете това! От този момент нещата във Вашия живот се
промениха! Не го забравяйте! И затова настройте се по съответния начин!

От Вас лично аз нищо не искам – просто й имам зъб на тази болест,
защото отне мои близки хора преди самият аз да разбера как може да
бъде победена. А сега, след като вече ЗНАМ как да я побеждаваме, искам
хората да я побеждават! – това е всичко. И в това е моята радост – и
много ще се радвам да ми пишете СЛЕД КАТО ПОБЕДИТЕ И ВИЕ! – тогава ще
се зарадваме заедно!

Така че – въобще и по никакъв начин не се предавайте! Смело напред –
до пълна победа!

Лично аз откак узнах как тя се побеждава – с Божия помощ й обявих
война на тази болест – и тази война с Божия помощ докато съм жив няма
да я оставя!

...и след като съм жив – пак няма да я оставя!

Като първа стъпка от този победен поход срещу болестта, който току-що
започнахте, искам да Ви кажа следното: внимателно изследвайте самия
себе си и ако откриете че в съзнанието ви се е загнездила невярната
мисъл че сте "болен" от рак – решително я изчистете! И я заменете с
верната: Вие сте ЛЕКУВАЩ СЕ от рак!

Съдейки по бодрия тон и краткото и просто писмо, много е вероятно Вие
да нямате в съзнанието си тази коварна мисъл, но вие изследвайте - и
ако я има – изчистете я и я заменете с вярната с правилната: вие не
сте болен, вие сте лекуващ се!

Разликата е много съществена – и Вие несъмненно я чувствувате! В такъв
случай Вие разбирате колко е важно именно с такава духовна настроеност
да започнем нашата победна борба против болестта. То си е много ясно:
Не можем да започваме война с провесен нос... това е психология на
поражението, на обречеността.... Тя НА ПЪРВО МЯСТО трябва да се
изчисти от ума и сърцето и да се замени с правилната, с верната
психология на Победата и Победителя! Здрав Дух - здраво тяло! а не
обратното! Само ако Духът на човека е здрав и поставен на здрави
основи само тогава може да има и здраво тяло!
То е толкова просто и ясно - нали така?

И тъй, Асене - Знамената да се вдигнат високо и - напред! Без никакво съмнение!

На сайта почти всичко е казано. Казвам "почти" защото някои от
статиите още не съм ги публикувал:
- за диетата,
- за свързаното с диетата лесно
освобождаване от пушенето (така че цигарите въобще да не са
привлекателни и човек да е СВОБОДЕН от тях а не "въздържащ се" което в
превод означава: таен роб!)
- и ред други статии - за свобода и предмети които може би за пръв път
чувате, но които са толкова прости, че си казваш "ама чакай бе, как аз
сам не съм се досетил досега за това?"

При все това, ако имате въпроси - не се колебайте да ми ги зададете -
по всяко време на денонощието. Отделете си за целта тетрадчица,
тефтерче или др и си ги записвайте - защото изчезват, забравят се. Може
да закъснея с отговора - то е от претовареност, такава претовареност
че на момент имам чувството че ми излиза дим от ушите... Но това
закъснение не значи че няма да отговоря. Просто търпение

Сега пък, като казах за моята претовареност, това да не ви се превърне
в спирачка „абе, я чакай аз да не му пиша на отец Иоан, че той е
претоварен!”... Нищо подобно! Както казах: по всяко време на
денонощието.

Хайде сега, Асене, смело напред - и ще видите че с Божия помощ Вие
скоро ще придобиете опит -
а пък после с Божия помощ Вие самият ще помогнете на мнозина други хора да се
излекуват - така както някога се излекувахте Вие!

+ отец Иоан
__________


09 март 2011 12:11

Здравейте отец Иоан!

    Благодаря много за прекрасното писмо и за метода на Шевченко!Когато Ви писах в края на януари имах някакви болки,но можех да ходя на работа и да шофирам личния си автомобил.Бях решил да се лекувам чрез пълно суровоядство.От химия и лъчетерапия се отказах.Нямяше да ми е много трудно,защото откакто се върнах от САЩ през 2002г.,където прекарах 10год.,спрях да ям месо и да пуша.Но от края на февруари болестта ми се разви изведнъж много бързо с болки в таза,кръста,бедрата и аз легнах на легло,не можейки вече нищо да правя.Тогава реших,че единственото ми спасение е в метода на Шевченко,с Божията помощ.На 5-ти март го започнах,днес ми е 5-ти ден и чувствам,че ще успея.Първо съпругата ми купи студено пресовано слънчогледово олио от диетичен магазин,с название шарлан за 4.5лв. литъра,което си е доста скъпо.От него ми се гадеше доста.Произвеждат го в гр.Камено,Бургаско.Аз живея в Бургас.Но брат ми,който живее в Нова Загора,ми изпрати от там-от координатите,които Вие ми дадохте и се оказа много вкусно и лесно за пиене!Руският език не ми беше пречка,нали едно време го учихме всички.Думите,които не знаех намерих в руско-английски речник в интернет.
 Трудно ми е да стоя на компютъра,така че спирам.Още веднъж много благодаря за всичко!Като оздравея пак ще пиша!

__________

09 март 2011 23:14

Много се радвам, драги Асене! Много се радвам! Успех!

 "Трудно ми е да стоя на компютъра,така че спирам.Още веднъж много
 благодаря за всичко!Като оздравея пак ще пиша!"

Особено ме радва думата "Като"!

 Точно такава увереност ме весели. След 2 най-много 3 седмици с Божия
 помощ ще разберете от практика какво става - и съвсем скоро се надявам
 вече въобще да не ви е трудно на компютъра. Хората просто са свикнали
 да мислят за тази болест като за нещо непреодолимо, да се чувствуват
 обречени итн. А то не е така. Тя се лекува!

 Само бъдете стриктен според указанията! А също и диетата!

 Ако се появят странични ефекти, неприятни и тн, не им се плашете -
 това е нормално - просто действа лекарството. Ако имате някакви
 смущения, колебания и др - непременно ми пишете, споделяйте!

 От понеделник и аз също започнах да приемам лекарството, но в
 профилактичния вариант. При мен то е заради пролетната алергия (сенна
 хрема). Имах я преди в много тежък вариант. Направо ставах неспособен
 за всяка работа всяка пролет. Мисля че вече съм напълно излекуван, но
 искам и тази година да видя как ще се почувствувам и затова реших да
 си направя един цикъл - експериментално и едновременно профилактично.

 Радвам се за освобождаването ви от цигарите. Появяват ли се понякога
 порочни мисли? Или това вече е история? Ако се появяват може да ви
 изпратя една чудна книжка, но и тя е на Руски. Няма в нея такива
 глупости от рода на "Внимавай чедо, не пуши, че ще се разболееш от
 рак!" - и други подобни дивотии и плашения. Просто много грамотно
 разкрива психологическия капан на пушенето.

 Във всички случаи ако имате нужда от нещо с което мога да помогна - пишете ми.

 Айде, чакам по-скоро писмото ви - КАТО оздравеете!

 Бог на помощ!

 + отец Иоан

__________

27 април 2011 19:57

Здравейте,отец Иоан!!!
    Стана чудо! Истинско Божие чудо! Оздравях напълно! Разбира се, ще продължава лечението до край, т.е. поне 2 години. Заедно с Христовото Възкресение, възкръснах и аз. Накратко ще опиша какво стана. До края на март изживях истински кошмар. Кански болки от кръста до краката, особено нощно време. Пъшках, охках, крещях, можех да стоя само седнал и не можех да спа от болките ни денем, ни нощем. Купиха ми патерици, после подлога, извиках в къщи нотариус и си уредих всички земни неща, но само за всеки случай. Нито за момент не се усъмних, че ще оздравея. Всеки ден чета молитви и благодаря на Господ. В края на март вече не можех да издържам на неспането и на болките и изпратих съпругата ми в онкото да ми изпишат морфин. Тя го донесе, но болките ми спряха същия ден. Спряха огромните, остри болки, които бяха ту в кръста, ту в хълбоците, ту в ябълките, ту в краката. От ден на ден ми минаха и остатъчните търпими болки. Вече карам колата и дори копая на село. Всичко това само с първия цикъл. Утре започвам втория цикъл. Много, много безкрайни благодарности за помощта. Да сте жив и здрав да помагате на хората още много, много години!
_________

Подхождай сериозно - И ТИ

__________

From: F.John Vasilevski <f.john.gr@gmail.com>
To: assen_zlatarov_.............
Sent: Sun, May 1, 2011 4:21:51 PM

Христос Воскресе!

 Не можете да си представите колко ме зарадвахте! Въпреки че го очаквах
 - но все пак радостта е много голяма когато го прочета с очите си - и
 от вас написано!
 Прославям Всемогъщия Господ!

 Засега до тук прекъсвам понеже много бързам - простете! Допълнително
 АБВ ще ви пиша повече.
 Ако желаете запазете адреса ми - и държим връзка.

 Моля позволете ми да препратя това писмо (без вашето име и адрес!) -
 ей тези 5 изречения, които сте ми писал тук, да ги пратя и до други
 хора - за тяхно въодушевление! Защото не всички издържат, някои се
 предават, други се колебаят... Би помогнало много. Но ... само ако
 желаете!

 + отец Иоан

__________

20 май 2011 00:30

Здравейте,отец Иоан!
На село нямам интернет и затова само като се прибера в Бургас за 1-2 дни,си преглеждам пощата.Разбира се,че може да използвате писмата ми.Дай Боже това да помогне на някой.Аз продължавам да работя в градината си всеки ден-копая,обръщам,сея зеленчуци,цветя.Възвърнах си мускулите и килограмите.Изобщо се чувствувам прекрасно-съвсем здрав.Ще се радвам,ако мога да бъда полезен на някой по някакъв начин.Бъдете здрав!

__________

20 май 2011 09:09

Христос Воскресе!

 Колко се радвам на такова писмо - не мога да опиша! Слава на Господа!
 А дали ще помогне - разбира се че ще помогне! Вие вече и от опит
 знаете: все пак преди имахте съмнения (може и малко, но сте ги имал),
 а сега виждате истинското положение на практика - нали така? Ето така
 е и с всички хора:
а) общественото мнение (общоприетото) и
б) отчаянието идващо от многото безрезултатно търсене - обработват ума им
 и те вярват че рак = безнадеждност = осъденост = смърт - не знаят или пък
 се съмняват че ракът всъщност е напълно излечима болест! И с такава
 неверна представа не подхождат достатъчно сериозно към лечението. А
 още повече когато започнат проблемите - с повръщания, болки и всичката
 оная гадост, през която сте минал и знаете за какво говоря - те много
 лесно могат да се предадат, да се откажат! И това може да стане дори
 на прага - пред самото начало на подобрението! При вас този праг е бил
 в момента с морфина - и хоп, изведнъж спират болките и започва
 подобрението - нали разбирате? Представете си ако човек беше с
 по-слаба психика - и в отчаянието си се беше предал точно пред този
 праг: "Абе да се невидяло - какво ще търпя! - итн" и беше захвърлил
 всичко - какво би загубил!!! И вие сега знаете какво би загубил - а
 той дори не би подозирал какво губи... Колко жалко би било - нали?

 А когато един такъв човек чете в писмо какво е станало с вас - той се
 обнадеждява - и би изтърпял много повече и би преодолял прага подобно
 на вас!

 Това е целта!

 Сега нима може да се намери някой който да ви кандърдиса че всичко
 което сте изтърпял е било напразно? Абсурд! Та вие го вкусихте всичко
 това!

 Ей този опит въодушевява и други хора на подвиг, на мъжество, на
 търпение ДО КРАЙ! - защото търпение-до-някъде не спасява! Само
 търпение-до-край постига целта си!

 Много се радвам за вас! Слава Богу!


 + о Иоан

____________________
© 2011, + Свещеник Йоан (Василевски) - Author, All rights reserved!
© 2011, Aikaterini Psomiadou - Publisher, All rights reserved!